در اسكار امسال برندهايي مانند شورلت، Coldwell، Banker، ليپتون، مارس، JCPenney، پپسي و يونيلوور حضور فعالي داشته و همچنان بر حضور برندها در رسانه‌هاي اجتماعي نيز افزوده مي‌شود.

ام بی ای نیوز: با اندکی وقفه پس از المپیک سوچی، برندهای بزرگ خود را برای بازاریابی در فرش قرمز اسکار آماده کردند. مراسم اسکار که از آن به عنوان Super Bowl برای زنان (مخاطب اصلی Super Bowl، مردان هستند) نیز نام برده می‌شود، فرصتی بزرگی برای سرمایه‌گذاری‌های برندها است.

در اسکار امسال برندهایی مانند شورلت، Coldwell، Banker، لیپتون، مارس، JCPenney، پپسی و یونیلوور حضور فعالی داشته و همچنان بر حضور برندها در رسانه‌های اجتماعی نیز افزوده می‌شود.

به هر حال، حداقل دو برند معروف با سابقه کوکاکولا و هیوندای امسال تصمیم به عدم حضور در اسکار گرفتند. دیگر برندها اما از مخطبان این مراسم بهره بردند.

در زیر نگاهی به برندهای موفق حاضر در فرش قرمز هشتاد و ششمین مراسم اسکار می‌اندازیم:

شورلت

پس از پخش دو آگهی تبلیغاتی در Super Bowl و حضوری بسیار درخشان‌ در المپیک سوچی، در اسکار به تبلیغاتی ساده‌تر روی آورد. این برند با انتخاب یک مینی فیلم به نام "شاهکار" در طول مراسم اسکار خود را مطرح کرد. این فیلم به نمایش شورلت کروز 2014 می پرداخت.


تبليغات برندها در فرش قرمز اسكار - تصویر 1



موسسه املاک و مستغلات Coldwell Banker

با راه‌اندازی یک کمپین جدید موسوم به "خانه شما" به کمک صدای تام شلک، اهمیت خانه را برای همه افراد توضیح می‌داد.

تبليغات برندها در فرش قرمز اسكار - تصویر 2


شرکت خودرو سازی Lincoln

با استفاده از اینستاگرام، سری فیلمسازهای خود را برای ساخت ماهرانه خودروهای Lincoln معرفی کرد.

تبليغات برندها در فرش قرمز اسكار - تصویر 3

لیپتون

اولین کمپین جهانی خود را با ساخت یک آگهی تبلیغاتی 60 ثانیه‌ای با کاراکترهایی به نام ماپت و یک شعار جدید راه‌اندازی کرد. شعار جدید برند این است: "Be More Tea."

تبليغات برندها در فرش قرمز اسكار - تصویر 4


پپسی

با ساخت یک آگهی تبلیغاتی به تبلیغ قوطی‌های کوچک خود در طول مراسم "Mini Hollywood" پرداخت که بر روی نقل قول‌های کوتاه از فیلم‌های منحصر به فردی شامل "جادوگر شهر از" و "تایتانیک" تاکید می‌کرد.




نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه