در کشور ما،‌ به انواع دلایل علمی، فنی، اقتصادی، اجرایی و حقوقی، سهم قابل توجهی از تبلیغات محیطی، به تبلیغ روی بیلبورد‌ها اختصاص یافته است.

متمم: در کشور ما،‌ به انواع دلایل علمی، فنی، اقتصادی، اجرایی و حقوقی، سهم قابل توجهی از تبلیغات محیطی، به تبلیغ روی بیلبورد‌ها اختصاص یافته است. البته در سالهای اخیر، تبلیغ روی اتوبوس‌ها و تبلیغ در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و داخل مترو، به عنوان فضاهای جدیدی برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده است.

اما تبلیغات محیطی میتواند ارزان‌تر، خلاقانه‌تر و اثربخش‌تر باشد. در اینجا برخی از نمونه‌های خلاقانه تبلیغات محیطی را مرور می‌کنیم. احتمال دارد بسیاری از این تصاویر را قبلاً دیده باشید. اما قطعاً مرور مجدد یک مجموعه از آنها در کنار یکدیگر می‌تواند الهام‌بخش و لذت‌بخش باشد.

اگر قرار بود،‌ انتخاب سرآشپز داشته باشیم، ما تبلیغ دوراسل را انتخاب می‌کردیم. چون از فضای تلف شده‌ای که معمولاً زیبایی محیط شهری را هم ناگزیر می‌کاهد، فضایی زیبا،‌ خلاقانه و مولد ارزش اقتصادی ایجاد کرده است.

تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
McDonald
 
تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
McDonald
 
تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
Nikon

تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
rexona

تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
 IKEA

تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
IKEA
 
تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
Mercedes-Benz
 
تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
IBM
 
تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
IBM

تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
 
تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
Duracell
 
تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
Duracell
 
تبلیغات محیطی منحصر به بیلبورد نیست
Mars
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه